tisdag 13 september 2011

Ibland händer livet snabbt...

Ok, vi som varit med förr och läst min blogg ett tag vet att ibland så händer det saker rätt snabbt. Som till exempel när jag flyttade till Norge. Det var inte direkt planerat och hände bara så där över en vecka..

Nu är det dags igen.. Denna gången tillbaka till kära Sverige! Jag och sambon har gått skilda vägar och jag flyttar till hufvudstaden om ca två veckor för att vara närmare min älskade syster och hennes växande mage.

Ja, det var den personliga uppdateringen. Nu ska vi se vad som händer på garn-fronten.


Jag nämnde för några inlägg sedan, innan jag åkte på semester, att jag höll på med födelsedagspressenter som jag då inte kunde visa. Nu kan jag det. Första pressenten var en mp3spelare-hållare till min vän Veronica (våga skapa). Den är gjord i garnet Andes, en mjuk och härlig silke-/alpakablandning. Den här är stickad efter eget huvud.





Pressent nummer två var till Veronicas sambo och det blev en bomb! :) Garnet är diverse restgarner bland annat lite cotton light tror jag. Denna blev tydligen en hitt och jag har faktiskt fått beställning på en till. Det är bra för jag behöver sysselsättning just nu.













Ja, det var det. I övrigt så fortsätter jag med Camillas sjalar från förra inlägget, söker jobb och planerar inför den stundande flytten.

Hoppas ni alla har det bra, för det har faktiskt jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar