torsdag 30 juni 2011

Trikågarn

Jag köpte lite trikågarn på Panduro på storsentret i Jessheim för några månader sedan. Min tanke var att göra en väska av det. Jag behöver en ny väska :)

Som vanligt blev den väskan upprepad, jag har väldigt svårt för att göra klart saker :) Men det blev i alla fall en sådan här. En korg till nya garnprojekt. Måste säga att jag blev rätt nöjd även om det var svårt att göra en platt botten med det här garnet. Det är lite klumpigt att jobba med.

Annars har jag spenderat dagen med att leta mönster till mina nya garner :) Jag längtar efter att få inreda mitt garnrum och äntligen kunne SE vad det är för garner jag har och vilka färger som finns. Det är nog lite lättare att bli inspirerad då liksom :)

Kram
Sara

1 kommentar:

  1. Vilken fin virkad korg! Jättepraktisk, både för garner och stickprojekt man håller på med!

    Tack för dina snälla kommentarer! Vad spännande med både Norge och kollektiv. Jag har iofs aldrig varit i Norge, men min sambo brukar åka upp till nordnorge på sommarsemester. De bilder jag sett därifrån ser underbara ut (naturen).

    Ps. Jag har också svårt att blir färdiga med saker. Antingen avslutar jag innan de är "riktigt" färdiga (smycken) eller så kämpar jag snabbt, så mycket jag hinner i en stress att bli färdig. Mina påbörjade stickningar är alldeles för många! :-)

    SvaraRadera