fredag 16 juli 2010

Min första award!

Jag fick min första award här om dagen från Fijaffas hörna
Här kommer då sju saker om mig: 
  1. När jag var riktigt liten ville jag vara en sjöjungfru och trodde att eftersom jag var född i jungfruns tecken så kanske jag var det, lite gran
  2. När jag blev lite äldre ville jag bli antingen snickare eller bilmekaniker och läste faktiskt till snickare på gymnasiet men tröttnade efter 1,5 år och segade mig igenom resten av utbildningen med ofullständiga betyg.. 
  3. Jag älskar att sjunga och har skrivit några egna låtar
  4. Jag är upvuxen i Ryggen. En liten by, med ca 40 bofasta familjer, som ligger ca 2mil öster om Falun, rakt ut i skogen. Min pappa bor kvar där än med sin fru och katten Isa.
  5. Jag flyttade till Örebro efter gymnasiet och läsa på komvux och sedan Historia A på universitetet. Flyttade tillbaka till Falun efter knappt ett år.
  6. 2006 i januari flyttade jag till Göteborg för att läsa till sjuksköterska men hoppade av efter halva utbildningen. 
  7. Jag har flyttat sammanlagt ca 12 gånger under mina, snart, 26 år.
Jag har inte funderat så mycket över vilka jag ska skicka vidare awarden till så jag återkommer med det i ett senare inlägg :)
 Tack igen Fijaffa! 
Stor kram till er alla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar