onsdag 20 juli 2011

Från sjuksängen

Det låter kanske lite mer dramatriskt än det egentligen är. Min mage har totalkraschat och jag ligger på soffan hela dagarna och ser på film och stickar.

När jag var i Sverige här om veckan råkade jag köpa med mig lite sticktidningar hem och i en av dem hittade jag det här mönstret:

Dom ni ser är det ett mönster för barn. En jag tyckte den var så söt då jag bestämde mig för att höra en i vuxen storlek till mig själv :)

Så här långt har jag kommit. Hmm jag tror inte bilderna kommer att hamna där jag vill Ja dem.. Bloggare från mobilen men får som sagt ingen ordning på bilderna. Aja, ni får gissa vilken bild som hör till vilket stycke!

Vi får se vad resultatet blir. Jag är sjukskriven nu till och med söndag så  jag har ju lite tid på mig att bli klar.

Kram på er!



2 kommentarer:

  1. Vilken söt. Är det inte konstigt att de sötaste sakerna bara är till för barn. Som mössor med öron... tydligen inte till för vuxna =)
    Krya på dej.

    SvaraRadera
  2. Stackars :( Hoppas att magen bättrar sig. Du kan inte byta ut den mot en som funkar som den ska?
    Krya på sig!

    SvaraRadera