torsdag 24 juni 2010

100 besökare!

Utlottning!
Jag såg just att min besöksräknare har tickat över 100-strecket :)
Av vad jag har förstått är det då dags för en utlottning. Man vill ju inte bryta mot blogg-etiketten :)

För att vara med i utlottningen vill jag att ni lämnar en kommentar. Ni får jätte gärna länka till detta inlägg också men det är inget krav :)
Du beöver inte ha en blogg för att vara med 

Jag började spinna eget garn här i förra veckan och tänkte att jag kunde lotta ut det som vinst. Det som är på bilden är ett entrådigt ullgarn spunnet av den vita ullen i spinspiration's nybörjar-kit. Jag kommer dock att spinna garn av 100g Corriedale-ull och det är det garnet jag tänkte lotta ut. Vinsten är alltså 100g, handspunnet, två- eller entrådigt (har inte bestämt mig än), corriedale-garn.
Lycka till! 

ps. Sista datum för kommentarer är 9:e Juli, dragning sker den 10:e Juli



24 kommentarer:

  1. Hej, vännen!
    Självklart vill jag ha 100 gr garn! men bara om du stickar ett par goa "cykel-vantar" åt mig av det... ;))
    Kram E

    SvaraRadera
  2. va duktig du är...vill oxå lära meg spinna (igen...va 6-7 år senast jag satt vid spinnrocken)och självklart vill jag vara med och tävla:))trevlig midsommar

    mary-ann

    norrskan68@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Garn får man ju aldrig för mycket av
    så jag är gärna med

    SvaraRadera
  4. Å spinne eget garn er gøy.
    Jeg blir gjerne med på utloddingen.

    SvaraRadera
  5. Spännande med hemspunnet garn, jag vill gärna vinna!
    Trevlig blogg du har :-) Jag har själv nyligen startat min, visst är det kul? Jag länkar till dig hos mig. Ha det gott!
    (Läste längre ner om din privata situation. Du har det tufft nu, jag hoppas det löser sig och att du kommer igenom det helskinnad. Kram!)

    SvaraRadera
  6. Grattisgrattis! Fick faktiskt själv 100 läsare bara för någon dag sedan. Skulle jättegärna vilja vinna ditt fina garn.
    Lycka till med bloggen! :)

    SvaraRadera
  7. Åh så fint garn! Klart att jag vill vara med i utlottningen :-)

    SvaraRadera
  8. Vad härligt o duktigt gjort!klart jag oxå vill vara med !!=)

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med i din utlottning! Låter mysigt att spinna garn :-)

    SvaraRadera
  10. Grattis! Är gärna med å tävlar!

    SvaraRadera
  11. Grattis!
    Jag är också nybörjarspinnerska och tar tacksamt emot tips. Jag lyckas inte alls med att spinna tunt garn :(

    SvaraRadera
  12. Grattis till dina besökare och till en fin hemsida. Du har just fått en ny läsare. :) Jag har försökt mig på att spinna men har inte kommit på tekniken ännu. Jag är gärna med i utlottningen.

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja vara med ! :)

    SvaraRadera
  14. Garnet ser väldigt fint ut. Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  15. Självklart vill jag vinna handspunnet garn, vilken lyx.
    Glad midsommar

    SvaraRadera
  16. Ja tack jag vinner väldigt gärna ditt egenspunna garn.

    SvaraRadera
  17. Grattis till 100 besökare och till dina fina blogg! Självklart vill jag också vara med i din utlottning. Fick ett nybörjarkit av min goa syster och gick en kurs i spinning, men det är inte min grej. Jag kan inte fast jag försökte en hel helg...
    /Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  18. jag är gärna med och tävlar om ditt fia garn

    SvaraRadera
  19. Grattis till 100 besökare & självklart vill jag vara med! =)

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Grattis till alla besökare
    JAg vill gärna vara med i din ualottning. Hittade hit via Ulliga Gulliga Saker som jag kikar in hos i stort sett varje dag

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med och tävla om ditt garn.

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med i utlottningen! Grattis till de många besökarna, själv har jag just hittat hit som du förstår. Du får gärna skicka ett till paket åt mig. ;)

    SvaraRadera