fredag 18 juni 2010

It has arrived!!

Äntligen är min beställning från spinspiration.se här!!


Jag önskar jag kunde sätta igång nu på stört men jag vet att om jag gör det så kommer jag att sitta fast här :) Det är bättre att vänta tills jag är i Linköping hos Veronica så vi kan spinna tillsmmans!

Av någon anledning köpte jag okardad kid mohair.. Jag får helt enkelt ta och skaffa mig ett par kardor! :) På bilden ser ni längst ner till vänster: nybörjar kittet från Spinspiration, tre små nystan med olika sorters ull. Ovanför dessa ser ni den okardade kid mohair bollen och det stora paketet är Corriedale ull.


Det blir kanske inte så mycket bloggande nu på en vecka då jag kommer att befinns mig i Linköping, boendes hos min bror och hans fru (känns konstigt att skriva fru, de gifte sig 14:e maj). Något inlägg ska jag nog kunna klämma ut mig. Jag och Veronica, Ulliga gulliga saker, har en hel del pyssel planerat :)


Hoppas ni alla får en inspirerande och kreativ helg!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar