lördag 19 juni 2010

Garnbytardag?

Jag har lite funderingar på att försöka få ihop en garnbytar dag. Själv bor jag i Varberg och känner inte så många garnmänniskor i närheten men jag är säker på att det finns några stycken.


Är det någon av er som läser min blogg som är intresserade? Alltså jag tänker att alla tar med restgarner eller garner som inte fått någon användning och så försöker man hitta annat garn att byta mot.. Om någon är intresserad så skriv gärna en kommentar. Tipsa gärna andra garn-tokar som kan vara intresserade, mitt garn-tok-nätverk är som sagt lite begränsat :)

Det är som sagt bara en fundering, det är inte säkert att det blir av men det kan vara värt att kolla om det finns intresse. Det skulle alltså bli någon stans på västkusten om det är jag själv som ska arrangera det.

Jag önskar er alla en underbar helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar