torsdag 17 juni 2010

Virkade tofflor

Kvällspyssel i dåligt ljus.. Garnresterna från ponchon får bli tofflor. Mönstret är från garnstudio.se
Jätte söta tofflor, gillar skarpt blomman uppe på toffeln. Kanske detta blir en present till en vän, vem vet :)

Jag känner mig rastlös idag. Jag har påbörjat två nya stickningar och rivit upp båda igen. Den ena skulle bli en bollero i drops alpaca. Jag har en hel drös med grön drops alaska (se bilden till vänster). Om det är någon som har användning för det så hojta till, du får det för fraktkostnaden! Jag har ca 10 nystan (tror jag) varav 4stycken är oanvända. De andra har används till olika projekt som sedan repats upp så de är lite luddiga. Lämna en kommentar med din email adress om du är intresserad.

Jag borde gå och lägga mig nu men kommer med stor säkerhet att sitta uppe en stund till. Lyssnar på ljudbok, Terry Pratchett - Clay Feet, och virkar :)

God natt!

1 kommentar:

  1. Jag kan gärna köpa några nystan, 4-5st åtminstone =)


    Min mejl:
    caroline.westin@mail.se

    SvaraRadera